Vardagsrum del 1

Tänker visa er lite bilder av vårt vardagsrum nere, men vill inte kalla det vardagsrum egentligen då vi aldrig är sitter där förrutom när vi har gäster och finrum låter så tantigt.....

Detta rum var Lisebergsrosa innan vi målade vitt, det ligger i fil med vår matsal som kommer vid ett senare tillfälle.






Väldigt förtjust i brickor, som jag gärna fyller med massa gott! Här är allt i glas.



Mina favoriter från Paradisverkstan på Öland!



Kuddar med broderi får jag inte nooog av;)



Sockertänger använder man inte så mycket nu för tiden, varför inte ha de som piff runt gardinen,
jag vet det är lite tokigt men jag gillar det!



Hylla med diverse saker vi inte får plats med, här med två gamla väskor.

Hoppas ni har en underbar dag ute i solen.

Malin


Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow! Gillar verkligen mixen av gammalt och nytt! Skåpet höger om fönstret, är väldigt snyggt. Skulle vilja se en närmare bild på det! :) Glad midsommar förresten! Hoppas ni får en underbar dag!!

2010-06-24 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0