förskottspresent!

Fyller ju inte år riktigt än men Camilla på jobbet ville ändå ge mig en present.



Det är en ny serie från Rörstrand av en grafisk formgivare som heter Ana Sikuljak. Inspirationen kommer från Anas fikastunder med hennes farmor, därav namnet Fika med Farmor som serien heter.

Det finns 4 muggar i serien, En rosa, en svart, en blå och en beige, jag har den beiga.
Varje mugg har en kul historia.

"Jag har alltid älskat att höra Farmor berätta om sin ungdom. Det hon inte berättat själv har jag fantiserat ihop på egen hand med hjälp av de många fotografier som finns på väggarna henne i Belgrad. Några av bilderna har hittat sin väg i
den här dekoren som doftar såväl rökig dekadens som nybakt fikabröd".

Tack söta Camilla för presenten! Hoppas du klarar dig på jobbet utan mig;)

En annan förskottspresent som fick följa med hem är en Muminmugg - sommarens mugg, Rose garden, men jag har en sån kass kamera så den blev av någon jäkla anledning inte alls bra på kort! (MORR) Har önskat mig en systemkamera i födelsedagspresent av min älskade man. Hoppas, hoppas, hoppas att önskan slår in!



Bilden är lånad från http://www.scandinaviandesigncenter.com

                                        
                                                                                    Malin


Kommentarer
Postat av: camilla

kul att du gillade den!



jag klarar mig, men det är på håret alltså. det har inte ens gått en vecka!! hur skall det sluta?



miss you!

xoxo

2010-07-15 @ 20:50:17
URL: http://cammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0